Direktlänk till inlägg 15 juli 2009

Bambi

Av Maral - 15 juli 2009 23:47

Idag skulle jag dra till liseberg och spela ITG, men ITG maskinen var sönder.
Bestämde mig därför att lyfta på rumpan litegranna. Ringde Ashkan och tvingade med honom ut för att jogga. Jag trodde i ärlighetens namn att han skulle vägra, men han sa "Ja" direkt, det var nästan så att man blev lite ledsen. Hade han sagt nej så hade jag nog stannat hemma eftersom det är "tråkigt att springa ensam". Men jäveln sa "Ja" och nu var jag tvungen att gå ut.

Seriöst. Ashkan är snabb. Som. Fan.
Jag trodde han skulle vara lat och inte palla, men den jäveln pushar sig själv så jävla hårt, han håller verkligen på att dör och orkar inte lyfta fötterna, men det är då det slår blixtrar i hjärnan på honom och han får för sig att spurta typ. Jag förstår det inte riktigt, men jag önskar jag hade den gåvan också.

Efter en timmas intervall-träning så är det dags att jogga hemmåt.
Då händer dagens händelse...

Vi joggar, påväg ut från Slottskogen. Det prasslar till i buskarna.
Jag tänkte.. "Jävla fyllon. Så jävla typiskt."

Det var inga fyllon. Ut springer en jävla HJORT! Inte nog med det. Det kommer EN TILL precis efter. Tror det var en tjej och en kille för den som jagade hade horn och det hade inte den andra. Dom sprang runt där snabbt som fan i cirklar. Det var ganska häftigt att se. När dom kom riktigt nära blev det faktiskt lite läskigt. Dom sprang ju som dårar och såg ganska så jätte starka ut. Häftigt var det iallafall. Visste ni att mitt namn har koppling till hjortar förresten, det är därför Bjørn kallar mig för Bambi hela tiden.

"The Caspian Red Deer, (Cervus elaphus maral) (Azerbaijani: Maral) is the easternmost subspecies of Red deer that is native to areas between the Black Sea and Caspian Sea such as Crimea, Asia Minor, the Caucasus Mountains region bordering Europe and Asia, and along the Caspian Sea region in Iran. This animal is sometimes referred to as Maral or Noble deer."

Det ni.



 
 
 
ERNIE

ERNIE

16 juli 2009 03:23

OMG DE DÄR E SJUKT, haha ett tecken från ovan Maral! jag är full nu så lyssna inte på mig, DE FINNS INGEN GUD ELLER NÅGOT I OVAN

http://Radiorebelde.blogg.se

 
Maral

Maral

16 juli 2009 12:14

roligt att du blev excited av att läsa inlägget iallafall, Ernie :D

http://ipower.ning.com

 
ERNIE

ERNIE

17 juli 2009 16:08

bvaah?!

http://Radiorebelde.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maral - 8 februari 2010 07:29

http://maralinchina.blogg.se/

Av Maral - 18 december 2009 00:34

this is bothering me. I can't sleep because I'm thinking of shit I don't even know what it is and that clearly is something you need to sorta dig into. it's unfamiliar it's weird and it's annoying because I want to get it straight. gonna write a...

Av Maral - 12 december 2009 20:04

My mum can be extremely childish.Just now, like 5 seconds ago she told me she was hungry.I felt rather hungry too so I asked here where she was going.She replied that she was taking the car to the supermarket."Can I come with you?" I asked."Sure thin...

Av Maral - 8 december 2009 23:28

Spent most of my day in Ale @ driving school.When I got tired of studying for the theorytest (that I wont even be taking since it's like burning money, the test is only valid for 2 months and I'll be away for 6 months in China.. so.. yeah..) I st...

Av Maral - 18 november 2009 21:27

Dude, talk about pushing the wrong buttons.. not cool... NOT COOL!http://josifine.bloggagratis.se/2009/11/18/2202122-this-one-is-for-you-maral/  ...

Presentation


19 years old and very happy with life in general.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Do you like the Ferret Dance?
 YES I LOVE IT
 NO I HATE IT
 Only the first 20 seconds
 CanIhazferret?
 What is the ferret dance?
 lol
 I aint likin' any fluffin duffin ferrets mo'fockah
 I LOVE ROBERT PATTINSON
 I do

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards