Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Maral - 5 juli 2009 18:28

Då var det dags för mig att packa inför hultsfred.

Bussen går imorgon klockan 10.00 på morgonen. Vi har inte ens ett tält än!
Jag gillar redan hur det här ser ut. Men det ordnar sig.

Jag gillar inte ens banden som kommer spela. Inte majoriteten iallafall.
Suck. Jag som ska hålla mig nykter nu också. Josefine lär inte bli glad när hon får höra det. Jag har inte berättat det för henne än. Vi får se hur det blir.
Jag tänker inte bli full iallafall. ALDRIG I LIVET. Det är äckligt.


Jag ska bevisa för mig själv och alla andra att man kan ha roligt på festival utan alkohol! :)


Vad tar man med sig? :s

Av Maral - 5 juli 2009 02:35

Hade en extremt liten släktmiddag idag.
Gissa vad som var kvällens hetaste ämne?
Bilderna från utekvällen. Stackars min mamma.


:(

Varför ska man göra det till en stor grej egentligen.
Jag orkar inte hålla på. Inte ens en bild på Corey Taylor hjälper nu.


Jag är så fruktansvärt arg. Ja. På mig själv.
Det räcker nu. Vill inte höra, veta eller se. Häll inte salt i såren.

Ny dag, nya tag.
(Men det verkar ju som om jag är den enda som tänker så.. :(..)

Presentation


19 years old and very happy with life in general.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Do you like the Ferret Dance?
 YES I LOVE IT
 NO I HATE IT
 Only the first 20 seconds
 CanIhazferret?
 What is the ferret dance?
 lol
 I aint likin' any fluffin duffin ferrets mo'fockah
 I LOVE ROBERT PATTINSON
 I do

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards