Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Maral - 2 juli 2009 11:39

Det vart så mörkt så bilderna blev inge bra.
Det var mysigt iallafall, vi promenerade i nästan 2 timmar.
Tills Stjepan såg oss med bilen och hämtade upp oss.
Vi åkte till Skander - hämtade upp honom, sedan drog vi till Creperiet i Linné för att äta. Vi gjorde nog inte mycket mer än så.

Slösade på Stjepans bensin. Det var det vi gjorde. I ungefär en timma.

Idag ville jag bada i Kåsjön, men Aref ville/kunde inte bada så vi ska dra en runda på stan istället. Det funkar lika bra, jag har massa presentkort som jag måste göra något åt. Lite kläder skulle inte sitta fel heller. Ska träffa dem vid 12.30 - 13.00 Skulle tvätta egentligen men min underbara syster Sarah erbjöd sig att göra det. - Tack! .

Sedan ska jag Karim och Aref dra oss till Liseberg. Jessica ska förmodligen också följa med :) Vi ska åka massor med Cissi's fribiljetter haha. Leech.

 Synd att hon jobbar. Hade varit guld om hon kunde följa med också.

(märkte att bilden på Corey Taylor försvann från första sidan när det blev en ny månad. Det vart så jävla trist för jag tyckte om att se honom varje gång jag kom in på bloggen. Så jag länkar bilden igen. :)..)


<3


OMNOMNOMNOMNOM

Presentation


19 years old and very happy with life in general.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Do you like the Ferret Dance?
 YES I LOVE IT
 NO I HATE IT
 Only the first 20 seconds
 CanIhazferret?
 What is the ferret dance?
 lol
 I aint likin' any fluffin duffin ferrets mo'fockah
 I LOVE ROBERT PATTINSON
 I do

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards