Direktlänk till inlägg 3 juli 2009

Aldrig mer alkohol.

Av Maral - 3 juli 2009 23:41

Ni vet.


Jag var ute med Annsophie och Jessica igår.
Hade inte ätit något på hela dagen, inte ens en liten nöt.

Jag drack 3 glas vin ganska så jätte snabbt. Ingen bra idé. För jag blev DÖPACKAD. Det gick så fort, jag förstod ingenting. Vart helt väck.
3 glas vin? Det brukar jag vanligtvis bara bli lite lullig på.

Helvete alltså.


Vi kom till sticky iallafall, min syster skjutsade oss.
Sen är det luckor hela kvällen. Jag drack alldelles för mycket på tom mage.
Det var helt sjukt egentligen. Fick mig en ganska fet chock när jag gick in på facebook och Annsophie hade lagt upp bilder. Jag minns det inte ens när jag ser på bilderna. Jag var hundra på att jag hade min kamera med mig och att jag hade tagit jätte många kort. Min kamera "tappade jag bort" och det blev jag såklart JÄTTE ledsen över. När jag kom hem idag så såg jag att den låg vid ytterdörren. Jag hade inte ens tagit med mig den. Min mobil kastade jag i en vägg någonstans på vägen "hem". 5 minuter senare undrade jag vart fan min mobil var men kom inte på vad jag hade gjort med den förrän 5 timmar senare. Stabilt. Det är typ det enda jag minns. :(

Stort tack till Karim som tog hand om mig och lyckades sätta mig i en taxi.
Jag vet inte vad som hade hänt om inte han hade följt mig på min bittra vandring. Det ända jag vet är att jag absolut inte kommer göra om det.

 
Sen har jag en del ursäkter att dela ut till mina vänner som jag träffade där.
Jag var odräglig och skum. Jag ber om ursäkt för mitt fjortisbeteende.


Alltså.. Visst, jag skämms. Men det är inte som om jag kan vända tillbaka tiden och göra det ogjort. Jag får helt enkelt se till att inte hamna där igen. Det var första gången i hela mitt liv som jag söp som en dåre på tom mage (alltså inte ätit NÅGOT på HELA dagen). De som har gjort det förstår nog situationen. Jag hade jävligt roligt det vet jag. Men det hade nog varit roligare om jag var jag och iallafall mindes kvällen.

OJ! Jag kom på en grej! Jag träffade Joakim Frej! Roligt med tanke på att jag träffade Daniel Bagby samma dag fast på förmiddan, då pratade vi faktiskt om Joakim. Vad är oddsen. :)




Det här är den _ENDA_ bilden jag kan lägga upp utan att skämmas ihjäl.
Många av er har redan fått gotta sig i alla hemska bilder som ligger på facebook.
Ha det så roligt med dom.


Det här är innan vi ens kom iväg. När det ser ut såhär,
då vet man att man ska stanna hemma.

Aldrig mer alkohol.


(tack mr_lumpen_boy_342 för bra sällskap)

 
 
AnnSophie

AnnSophie

4 juli 2009 01:35

HAHahAHahahaHahaha när ska vi ut nästa gång? :)

http://annsophiedahlen.blogspot.com

 
Ingen bild

sess

4 juli 2009 01:39

jag vill följa med nästa gång :D

 
Ingen bild

Zack

6 juli 2009 20:04

De där beteendet är inte främmande för mig på något sätt...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maral - 8 februari 2010 07:29

http://maralinchina.blogg.se/

Av Maral - 18 december 2009 00:34

this is bothering me. I can't sleep because I'm thinking of shit I don't even know what it is and that clearly is something you need to sorta dig into. it's unfamiliar it's weird and it's annoying because I want to get it straight. gonna write a...

Av Maral - 12 december 2009 20:04

My mum can be extremely childish.Just now, like 5 seconds ago she told me she was hungry.I felt rather hungry too so I asked here where she was going.She replied that she was taking the car to the supermarket."Can I come with you?" I asked."Sure thin...

Av Maral - 8 december 2009 23:28

Spent most of my day in Ale @ driving school.When I got tired of studying for the theorytest (that I wont even be taking since it's like burning money, the test is only valid for 2 months and I'll be away for 6 months in China.. so.. yeah..) I st...

Av Maral - 18 november 2009 21:27

Dude, talk about pushing the wrong buttons.. not cool... NOT COOL!http://josifine.bloggagratis.se/2009/11/18/2202122-this-one-is-for-you-maral/  ...

Presentation


19 years old and very happy with life in general.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Do you like the Ferret Dance?
 YES I LOVE IT
 NO I HATE IT
 Only the first 20 seconds
 CanIhazferret?
 What is the ferret dance?
 lol
 I aint likin' any fluffin duffin ferrets mo'fockah
 I LOVE ROBERT PATTINSON
 I do

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards