Direktlänk till inlägg 30 juni 2009

Metaltown och tandläkare

Av Maral - 30 juni 2009 17:04

Ellu.

Har inte uppdaterat på ganska länge nu.
Det har hänt så jävla mycket och jag vet inte ens vart jag ska börja.

Jag har varit på Metaltown och det var så jävla värt.

Något som inte är så himla roligt dock är att jag förälskat mig i halsen.

Han är så äckligt jävla grym. Jag är som en liten flicka med fjärilar i magen,

fast jag vet ju att det är lönlöst. Snubben har till och med en dotter i min ålder.. (nästan).. Ungefär som att Charlie (charlieissocoollike) har en grej för Felicia Day. För er som inte vet vem halsen är ---> Corey Taylor.


hawt

Jag menar, vem tycker inte om honom?

Har fått en ny tandläkare, han är så jävla badass, rolig, snäll och jag tycker om honom som fan. Han är ganska gammal och Iranie. Att gå till tandläkaren för mig har alltid varit väldigt likgiltigt. Varken positivt eller negativt. Väldigt neutralt. Nu för första gången ever så längtar jag tills nästa tandläkarbesök. Seriöst. Det var så jävla roligt. Nästa tid är inte förrän Juni 2010. :( Man kanske kan ringa in och boka in något tidigare?

När jag gick från tandläkaren så visade det sig att spårvagnarna inte gick, pågrund av någon olycka mellan svingeln och olskroken.
Jag bestämde därför för att gå hem. Det var ett jävligt bra beslut, det hände nämligen något häftigt påvägen hem. Jag promenerade i den varma solen och tänkte på allt mellan himmel och jord då en bil plötsligt stannar upp framför mig. Någon öppnar dörren till passagerarsätet och skriker "Maaaral!". Jag vart bländad av solen och kunde inte riktigt se, tills ett kioskparasoll skuggar mig. Jag ser någon som står mitt hjärta nära. Någon jag inte träffat på ungefär 2 år. Han har världens leende på läpparna, jag skulle kunna börja gråta, men det gör jag inte. Jag springer fram och vi kramar varandra hårt. Det finns så mycket att säga så därför säger vi nästan ingenting. Det blev ett snabbt möte, med minst 3 kramar, extrem lycka och ett nummerbyte. Jag blev så glad. Dels för att jag saknat honom så otroligt men mest för att han såg så fruktansvärt nykter ut. Mitt hjärta fylldes av lycka för hans skull och jag är imponerad. Jag är stolt över honom. Han har alltid varit den "lilla". Men jag tror det är dags för ett namnbyte. Han är för fan längre än mig nu. För att toppa det hela så var det allra första han sa det bästa man kan höra efter så lång tid.

"Oj, du är ju jätte brun!"


Nu ska jag äta något. Bai bai.


Corey Taylor in action. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maral - 8 februari 2010 07:29

http://maralinchina.blogg.se/

Av Maral - 18 december 2009 00:34

this is bothering me. I can't sleep because I'm thinking of shit I don't even know what it is and that clearly is something you need to sorta dig into. it's unfamiliar it's weird and it's annoying because I want to get it straight. gonna write a...

Av Maral - 12 december 2009 20:04

My mum can be extremely childish.Just now, like 5 seconds ago she told me she was hungry.I felt rather hungry too so I asked here where she was going.She replied that she was taking the car to the supermarket."Can I come with you?" I asked."Sure thin...

Av Maral - 8 december 2009 23:28

Spent most of my day in Ale @ driving school.When I got tired of studying for the theorytest (that I wont even be taking since it's like burning money, the test is only valid for 2 months and I'll be away for 6 months in China.. so.. yeah..) I st...

Av Maral - 18 november 2009 21:27

Dude, talk about pushing the wrong buttons.. not cool... NOT COOL!http://josifine.bloggagratis.se/2009/11/18/2202122-this-one-is-for-you-maral/  ...

Presentation


19 years old and very happy with life in general.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Do you like the Ferret Dance?
 YES I LOVE IT
 NO I HATE IT
 Only the first 20 seconds
 CanIhazferret?
 What is the ferret dance?
 lol
 I aint likin' any fluffin duffin ferrets mo'fockah
 I LOVE ROBERT PATTINSON
 I do

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards