Direktlänk till inlägg 20 juni 2009

Bröllop och Mamma

Av Maral - 20 juni 2009 16:23

Igår var jag, mamma och Sarah på bröllop.
Det var super mysigt. Jag åt och drack som en häst.
Min klänning var en såndär potatisklänning, så jag hade ett skärp för att den skulle få mig att se mindre tjock ut. Lyckades inte riktigt. Såg ut som om jag hade as stor överkropp och fetaste arslet i världen samt att jag såg ut som Ceasar. Alla skrattade när jag sa det. Jag var tydligen "löjlig" och "överdrev" när jag sa det. Men hör och häpna. Jag och min syster smet tidigt från bröllopet och viftade till oss en taxi. Gissa vad taxi-chauffören säger?

"Har ni varit på grekisk - tema - fest eller? :)"

JAAAG SAAA JUUUU DEEEET!!! CEASAR!!!

Imorgon åker mamma iväg med Nanna på semester i en vecka.
Hur vågar hon lämna lägenheten med två arbetslösa mongo-systrar?

Jag får inte ihop det.


Vill också be om ursäkt till killen som jobbade på 7 Eleven-Avenyn (den längre upp) igårnatt .. Brownien hade inte isbitar i sig. :)


Lite bilder från gårdagen:


Potatisklänningen.  Ja.. Jag är en poser som tar 100 kort på mig själv.
Tog dock bara 1 inne på toaletten. Den blev aningen suddig.
Varför hade jag så bråttom? Är det inte obvious?
Ville ju inte att killen i garderoben skulle tro att jag var inne å bajsade eller nåt... :/


Min syster. Behöver jag säga mer?

Jag skojjar inte när jag säger att det här är den snyggaste bilden som togs på mig den kvällen. Vad ska man säga. Systrarna Moghadasi vet tydligen inte hur man ska uppföra sig på bröllop. Bjud dem inte på erat!
Dom käkar ändå upp all er mat, dricker all er sprit och drar tidigast.

 
 
N

N

20 juni 2009 21:16

Besserwisser varning på mej men var inte Ceasar kejsare i Rom som ligger i Italien?
I´m just sayin'...

http://www.hjalles.blogg.se

 
Maral

Maral

20 juni 2009 21:57

fan... det är nog möjligt.

Men det spelar ingen roll :D
Jag förknippar iallafall Ceasar med Grekland :D så det funkar för mig haha

http://maral.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jessica

21 juni 2009 14:52

Haha Maral. Du är skitsnygg i den klänningen! Fan vad kul med bröllop... VIll också

 
Ingen bild

Ivar

23 juni 2009 16:51

Ni verkade ha roligt. Rolig blogg och roliga bilder! Cudos!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maral - 8 februari 2010 07:29

http://maralinchina.blogg.se/

Av Maral - 18 december 2009 00:34

this is bothering me. I can't sleep because I'm thinking of shit I don't even know what it is and that clearly is something you need to sorta dig into. it's unfamiliar it's weird and it's annoying because I want to get it straight. gonna write a...

Av Maral - 12 december 2009 20:04

My mum can be extremely childish.Just now, like 5 seconds ago she told me she was hungry.I felt rather hungry too so I asked here where she was going.She replied that she was taking the car to the supermarket."Can I come with you?" I asked."Sure thin...

Av Maral - 8 december 2009 23:28

Spent most of my day in Ale @ driving school.When I got tired of studying for the theorytest (that I wont even be taking since it's like burning money, the test is only valid for 2 months and I'll be away for 6 months in China.. so.. yeah..) I st...

Av Maral - 18 november 2009 21:27

Dude, talk about pushing the wrong buttons.. not cool... NOT COOL!http://josifine.bloggagratis.se/2009/11/18/2202122-this-one-is-for-you-maral/  ...

Presentation


19 years old and very happy with life in general.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Do you like the Ferret Dance?
 YES I LOVE IT
 NO I HATE IT
 Only the first 20 seconds
 CanIhazferret?
 What is the ferret dance?
 lol
 I aint likin' any fluffin duffin ferrets mo'fockah
 I LOVE ROBERT PATTINSON
 I do

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards