Direktlänk till inlägg 12 juni 2009

Det legendariska chipshjulet

Av Maral - 12 juni 2009 23:56

Det här blogginlägget är dedikerat till min nära vän David.
Jag tror inte ens David läser min blogg, men det spelar ingen roll.
Detta är till honom ändå.

Hur ska jag säga det här..

det är nämligen så att jag och David har en "grej".
Det är inte direkt något "vanligt".. om man säger så.

BACKSTORY:
Det här gamla videoklippet förklarar det mesta..


(om ni inte tittar, så kommer ni inte förstå resten av inlägget, så titta innan ni läser vidare.)


Så idag var jag på liseberg med Påsen. (Jag vet inte vad han heter, men han har alltid en påse.) Var där en timma, sedan stängde dom. Påvägen ut så gick jag förbi chipshjulet. Mina tankar for iväg till David direkt. Skulle jag spela? Jag ville ju inte ens ha chips.. (dessutom har jag vunnit _alla_ gånger jag och David spelat tillsammans. Jag bara visste att jag skulle vinna idag igen om jag körde.) Chipshjulet vart öde, ingen som spelade.. så jag gick vidare. Dessutom var ju inte David med mig.. inget kul då.


(Jag har nån grej där jag tror att om man kör ensam på ett lyckohjul så får man otur.. eller nåt.)


Sedan såg jag 6 pers i 40 års åldern SPRINGA mot Chipshjulet för att få köra en sista runda innan de drog hem. Så jag lunkade tillbaka och tog ett nummer. Hela tiden tänkte jag "FOR DAVID... FOR DAVID.. FOR DAVID.."
så att David omedvetet skulle skicka spirituell kraft åt mig - så att jag kunde vinna.

Gissa vad som händer?

Jag förlorar.. Jag förlorar på chipshjulet för första gången..
En gubbe vinner en chipspåse. Han heter Göran. Alla i sällskapet skriker "GÖTT GÖRAN!" Jag tänkte "Fan jävla helvete.. ska aldrig mer spela utan David." Så jag säger "Grattis :D" till Göran och kilar mig mot utgången.

Vad fan tror ni Göran gör då? Han ropar högt som fan.
Jag vänder mig... och han skriker.. "TÄNK SNABBT!"

Ser en chipspåse flyga rakt emot mig, jag lyckas fånga...(!!!)
Så gjorde han en ";)" åt mig, och gick.

Jag har fan ALDRIG gått tomhänt från chipshjulet.. ALDRIG.
INTE ENS NÄR JAG FÖRLORAR. HUR JÄVLA BADASS ÄR INTE DET?
IT'S FUCKING MEANT TO BE, BITCHES!


Men eftersom jag inte ens vill ha chipsen så har jag gett dom till
den förste som ser dem.


(Jag vet. Min handstil är inte den vackraste... Men alltså.. Jag tillhör data-generationen vad fan. Gråt inte.)

 
 
Ingen bild

David

13 juni 2009 01:07

Awesome att du fick chips ändå ^^ Synd att videon var så kass kvalité. När ska vi till liset igen? =D

 
carrot-

carrot-

14 juni 2009 00:08

ååååååh maral faaan vad jag saknar dig och göteborg!!!

http://morot.wordpress.com

 
Ingen bild

sess

15 juni 2009 14:50

:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maral - 8 februari 2010 07:29

http://maralinchina.blogg.se/

Av Maral - 18 december 2009 00:34

this is bothering me. I can't sleep because I'm thinking of shit I don't even know what it is and that clearly is something you need to sorta dig into. it's unfamiliar it's weird and it's annoying because I want to get it straight. gonna write a...

Av Maral - 12 december 2009 20:04

My mum can be extremely childish.Just now, like 5 seconds ago she told me she was hungry.I felt rather hungry too so I asked here where she was going.She replied that she was taking the car to the supermarket."Can I come with you?" I asked."Sure thin...

Av Maral - 8 december 2009 23:28

Spent most of my day in Ale @ driving school.When I got tired of studying for the theorytest (that I wont even be taking since it's like burning money, the test is only valid for 2 months and I'll be away for 6 months in China.. so.. yeah..) I st...

Av Maral - 18 november 2009 21:27

Dude, talk about pushing the wrong buttons.. not cool... NOT COOL!http://josifine.bloggagratis.se/2009/11/18/2202122-this-one-is-for-you-maral/  ...

Presentation


19 years old and very happy with life in general.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Do you like the Ferret Dance?
 YES I LOVE IT
 NO I HATE IT
 Only the first 20 seconds
 CanIhazferret?
 What is the ferret dance?
 lol
 I aint likin' any fluffin duffin ferrets mo'fockah
 I LOVE ROBERT PATTINSON
 I do

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards