Direktlänk till inlägg 19 augusti 2009

Besök

Av Maral - 19 augusti 2009 13:02

Hej.
Har visste inte bloggat på ett tag.
Har inte riktigt haft någon lust, men nu känner jag för att skriva av mig lite.
Var hos veterinären igår med Tyson. Han har nämligen av okänd anledning
börjat halta ganska grovt. Han kan knappt gå och det är ledsamt att se på.
Just nu har han en tratt och Mamma ska hämta ut hans medicin från apoteket idag. Han vägrar sitta eller vara med någon annan förrutom mig i det här tillståndet, så vi sitter mer eller mindre ihop som plåster. Han ligger och sover på min arm just nu så det lär ju ta ett tag att skriva det här inlägget med en hand. Suck. Han blir nog bättre snart. Aldrig sett han såhär ledsen och hjälplös ut förrut.


Något annat häftigt som har hänt de senaste dagarna var att jag träffade på Saga. Vi gick och såg den nya Harry Potter filmen tillsammans. Jag grät. Haha. Det var skoj och vi kommer definitivt ses igen. Hoppas jag. :)

Snart kommer jag få besök av min kusin från frankrike - Mahssa. Dorna (en annan kusin från Iran) såg att Mahssa skulle hit och eftersom Dorna ändå befann sig i Finland just nu så ville hon hänga på. Så den 21 Augusti kommer jag ha sällskap av två helt olika brudar. Släktkalas - woho. Den ena är en vilding och den andra är en lugnis. Hur ska detta gå? Jag tror iallafall att vi kommer ha roligt. Någon som har förslag på vad tre tjejer kan hitta på i denna staden?
Var inte blyg med att lämna förslag.

Nu ska jag ner till tvättstugan och fixa tid sedan blir det in till stan för att springa några av mammas ärenden.

Vi ses!


Underbar låt från APC:


 
 
Ingen bild

Karim

19 augusti 2009 21:29

"Någon som har förslag på vad tre tjejer kan hitta på i denna staden?"

Man gör som alla andra fucking brudar, går till Karim! ;) haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maral - 8 februari 2010 07:29

http://maralinchina.blogg.se/

Av Maral - 18 december 2009 00:34

this is bothering me. I can't sleep because I'm thinking of shit I don't even know what it is and that clearly is something you need to sorta dig into. it's unfamiliar it's weird and it's annoying because I want to get it straight. gonna write a...

Av Maral - 12 december 2009 20:04

My mum can be extremely childish.Just now, like 5 seconds ago she told me she was hungry.I felt rather hungry too so I asked here where she was going.She replied that she was taking the car to the supermarket."Can I come with you?" I asked."Sure thin...

Av Maral - 8 december 2009 23:28

Spent most of my day in Ale @ driving school.When I got tired of studying for the theorytest (that I wont even be taking since it's like burning money, the test is only valid for 2 months and I'll be away for 6 months in China.. so.. yeah..) I st...

Av Maral - 18 november 2009 21:27

Dude, talk about pushing the wrong buttons.. not cool... NOT COOL!http://josifine.bloggagratis.se/2009/11/18/2202122-this-one-is-for-you-maral/  ...

Presentation


19 years old and very happy with life in general.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Do you like the Ferret Dance?
 YES I LOVE IT
 NO I HATE IT
 Only the first 20 seconds
 CanIhazferret?
 What is the ferret dance?
 lol
 I aint likin' any fluffin duffin ferrets mo'fockah
 I LOVE ROBERT PATTINSON
 I do

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards